Co ma pozytywny wpływ na zmniejszenie zjawiska katabolizmu podczas aktywności siłowych?

Osoby, które szczególnie dbają o swój wygląd oraz siłę fizyczną, czyli te, które dużo czasu lubią spędzać na siłowni, z pewnością wiele wiedzą o wielu różnorodnych dodatkach do Diety, jakie (jeżeli są stosowane w odpowiedzialny sposób) mogą im niezwykle pomóc przy robieniu różnego typu ćwiczeń.


Aktualnie jednym z najbardziej popularnych takich środków jest białko BCAA, jakie wzmacnia mięśnie i poprawia całą formę.


Bez względu na to każdy trening fizyczny powinien odbywać się już po spożyciu zwykłego obiadu. Należy pamiętać, że żaden dodatek do diety nie może zastępować naszych wartościowych pokarmów. Potem, tuż przed rozpoczęciem ćwiczeń fizycznych, powinno się spożyć około 5 g BCAA, które zostanie podczas naszego wysiłku spalone. Dzięki temu rozwiązaniu, oraz dzięki temu, że dodaliśmy do naszego układu krwionośnego białko BCAA - rekomendujemy-> sklep.sport-max.pl/pol_m_Aminokwasy_Rozgalezione-BCAA-291.html - z zewnątrz, zmniejsza się katabolizm mięśni, który występuje w okresie wzmożonej aktywności ruchowej.


fitness


Krótko po wykonanym wysiłku siłowym, powinno się od razu spożyć białko odpowiadające równowartości białka w normalnym posiłku. Przykładowo jeżeli dziennie powinniśmy spożyć dwieście g białka i rozkładamy to na pięć posiłków - co daje w jednym daniu 40 g białka - to także tyle należy dostarczyć po treningu. Poza tym godzinę po zakończonym treningu należy zjeść pełnowartościowy posiłek.




Niezwykle ważne jest właściwe dozowanie środka, ponieważ podobnie jak suplement może pomóc, tak mógłby także zaszkodzić. Pamiętajmy o tym oraz w razie potrzeby - skonsultujmy się po prostu ze swoim lekarzem.