Error message

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2394 of /var/www/vhosts/matercare.pl/includes/menu.inc).

Tworzymy sklep online

Rynek e-sklepów zachowuje się tak, jakby kryzys go nie dotyczył. Szczególnie w Polsce, gdzie w 2013 r. spostrzeżono wzrost na pułapie 24% w stosunku do 2012 r. To zagwarantowało nam pozycję lidera przyrostu w Europie Środkowej.


Jeżeli chcesz przyłączyć się do tejże fali, masz na to idealny moment. W jaki sposób założyć własny sklep internetowy? O czym winieneś pamiętać, planując biznes http://www.mlynska12.pl/ w e-commerce?


elektroniczne budżetowanie
Author: Justin Brockie
Source: http://www.flickr.com




Poniektórym wydaje się, iż tworzenie sklepów internetowych zobacz stronę to bułka z masłem. Owszem, z technicznego punktu widzenia, przy aktualnym stanie techniki, nie musi to wymagać wielkich inwestycji. Jednakże samo „postawienie“ sklepu to jedynie czubek góry lodowej. Wierzchołek, bez którego biznes nie powstanie, ale jednak na samym wstępie winieneś odnaleźć... Pomysł na sklep wirtualny.


Zanim zaczniesz w ogóle myśleć o technice, powinieneś posiadać wykrystalizowany projekt na sklep. Co planujesz sprzedawać, kto będzie Twym klientem, skąd będziesz brać towar, w którym miejscu będziesz go magazynował...? Jeżeli pomysł zrodzi się już w Twej głowie, dobrze, abyś skonfrontował go z rzeczywistością.


serwis
Author: Shawn Campbell
Source: http://www.flickr.com


Sprawdź konkurencję, oszacuj własne mocne i słabe strony i szanse oraz niebezpieczeństwa rynkowe, postaraj się dotrzeć do reprezentantów docelowej grupy oraz zrealizować badanie cele badań marketingowych marketingowe. Bądź doskonale przygotowany od strony koncepcyjnej. To będą fundamenty Twojego sukcesu w e-commerce. Kiedy już je stworzysz, następna w kolejce powinna być... Strategia sklepu internetowego. Idzie o to, abyś spisał na papierze wszystko, co przyszło Ci na myśl na etapie koncepcyjnym.


Przygotuj procedurę marketingową w perspektywie minimum półrocznej, uwzględniając wszelkie czynniki, które będą przesądzały o Twym „być albo nie być“: produkt, grupę docelową, szanse oraz ryzyka, formy reklamy.