Error message

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2394 of /var/www/vhosts/matercare.pl/includes/menu.inc).

Jaki trening może zagwarantować wspaniałą kondycję i piękną sylwetkę? Czy istnieje taka metoda? Jak najbardziej!

Tego rodzaju trening jest perfekcyjny dla kogoś, kto uwielbia aerobik oraz pracę na siłowni. Łączy on bowiem trening aerobowy oraz siłowy. Pozwala więc szybko spalić tłuszcz, co wpłynie na piękniejszą sylwetkę. Stosuje się do niego niezbyt wielkie obciążenia, nie prowadzi więc do znacznego przyrostu masy mięśniowej (nie jest to więc najbardziej odpowiednia metoda dla chcących znacząco powiększyć masę ciała).

Kobieta w trakcie treningu
Author: Alejandro Martinez
Source: http://www.flickr.com
Trening obwodowy polega na robieniu od ośmiu do piętnastu ćwiczeń w konkretnej kolejności - . Ich czas trwania wynosi od 30 do 60 sekund. Między ćwiczeniami nie może być przerw, zaś jedyny odpoczynek to moment, jaki zajmie nam zmiana na kolejne ćwiczenie. Polega to na tym, że robienie ćwiczeń to jeden obwód, po nim następuje dłuższa przerwa, która trwa między 2-5 minut.

Zaloguj się na stronę twórcy (www.akademiaruchu.com.pl/zajecia-jogi/yin-yoga/) - tam znajdziesz wiele ciekawych informacji, które rozszerzą Twą wiedzę na powyższy nowy temat.

Często wykonuje się dwa, trzy obwody, ich zrobienie gwarantuje intensywny trening o czasie trwania między 30-45 minut. Tego rodzaju trening oferuje wiele zalet.



Co bardzo ważne wzmacnia moc oraz wytrzymałość. To zawsze bardzo istotne, jak planujemy regularnie ćwiczyć. Także istotny jest rezultat tych ćwiczeń, a więc jędrne ciało oraz lepsza sylwetka. Istotną informacją jest to, że ćwiczenia te może wykonywać właściwie osoba w każdym wieku, bo takie zestawy mogą być przystosowane do wieku ćwiczącego, a co najistotniejsze - jego zdrowia a także kondycji.

Trening na siłowni
Author: Lies Thru a Lens
Source: http://www.flickr.com
Większość sportowców wykorzystuje właśnie ten trening, jest on bardzo dobry dla większości przygotowujących się do różnych zawodów. Ćwiczenia jesteśmy w stanie dobrać samemu, mogą być na tyle nieskomplikowane, iż każda osoba może czerpać satysfakcję z ich zrobienia. Ćwiczenia się dość różnorodne, dzięki czemu trenujący ma bardziej pokaźny wybór w kwestii wyboru sprzętu.

Warto wypróbować te ćwiczenia, zwłaszcza, że tak naprawdę istnieje bardzo dużo różnorodnych zestawów, ale większość z nich nie spełnia pokładanych w nich nadziei. Po prostu każdy z nas ma inne predyspozycje i wymagania, a każdy z zestawów odznacza się określoną skalą trudności, jaką nie każdy jest w stanie zaakceptować. Całe szczęście trening (zobacz https://rehafit.org/trening-personalny/trenerzy-personalni/) obwodowy zapewnia skalę trudności dla wszystkich, dla bardziej i mniej wymagających. Warto spróbować i się przekonać czy jest odpowiedni dla naszych potrzeb. Może będzie perfekcyjnie nam pasował, ale aby się o tym przekonać powinniśmy spróbować zacząć w ten sposób ćwiczyć.