Error message

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2394 of /var/www/vhosts/matercare.pl/includes/menu.inc).

O czym powinien pamiętać kulturysta? Jakie składniki pomogą osiągnąć wymarzony rezultat?

Kulturystyka jest szczególnie popularna wśród panów. Chcą oni wyrzeźbić sobie piękną masę ciała, która będzie ich ozdobą, lecz również będzie pokazywała ich siłę. Głównym budulcem mięśni w naszym organizmie jest białko. To właśnie białka należy dostarczać bardzo dużo swojemu ciału. Dlatego też stosuje się różnego rodzaju suplementy diety jak i odżywki z większą niż zwykle ilością białka.
sport - obrazeczek
Author: Flowizm ...
Source: http://www.flickr.com


Jednym z takich pomocnych składników jest BCAA. To po prostu aminokwasy rozgałęzione, jakie dodaje się do różnych odżywek. To one są w stanie przyspieszyć syntezę białek, a dzięki nim też wydziela się większa ilość hormonów nazywanych budującymi. Hormon wzrostu jest jednym z nich. Tego typu składniki trzeba dostarczać dodatkowo, ponieważ nasz organizm sam ich nie wytwarza. Dodaje się je do glutaminy lub kreatyny.

To właśnie kreatyna jest następnym istotnym składnikiem. To ona ma spory wpływ na budowanie masy mięśniowej jak również w znaczny sposób podnosi ich siłę. Aby przyspieszyć w jakimś stopniu działanie składnika, którym jest kreatyna, osoby obeznane w temacie sugerują przyjmować ją razem z beta-alaniną. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej obowiązkowo sprawdź stronę budujmase.pl. W ten sposób rezultaty będą lepsze. Poza tym jej dodatek spowoduje, iż wydolność naszych mięśni będzie zwyczajnie lepsza, a my nie zmęczymy się tak szybko. Beta-alanina opóźnia bowiem nadejście uczucia zmęczenia. Dlatego też nasz trening może być i dłuższy i bardziej intensywny, aniżeli normalnie.



Ważne może być także białko serwatkowe.

Miałbyś ochotę poczytać więcej na ten temat - z pewnością spodoba Ci się bieżąca treść (www.hipokrates-olesnica.pl/stomatolog/), którą opracowaliśmy z myślą o Tobie. Po więcej informacji wejdź w link.

Kulturyści przyjmują ten składniki zarówno przed wysiłkiem fizycznym, jak również po nim. Ten składnik może występować pod postacią koncentratu, izolatu albo też hydrolizatu. W zależności od postaci, tempo przedostawania się takiego białka do mięśni jest szybsze albo też wolniejsze. Najszybciej przyswaja się białko pod trzecią z wymienionych postaci, czyli hydrolizatu. W najwolniejszy sposób natomiast będzie przyswajalny koncentrat, bo gdzieś dopiero po godzinie od zażycia preparatu. Kulturystom z pomocą przychodzi też kofeina. To ona pobudza nasze ciało do działania. Tym bardziej sprawdzi się, gdy czujemy zmęczenie albo senność. Najlepiej jest spożyć mniej więcej 200 mg przed treningiem.

Oprócz wspomnianych wyżej składników nie można zapomnieć o witaminach, kwasach omega-3, jak także o ważnych składnikach mineralnych. Białko to nie wszystko, czasem niektórzy kulturyści nie pamiętają o tym. Więcej dodatkowych wiadomości znajdziesz więcej pod wskazanym adresem.

Jeżeli zaciekawiła Cię ta strona, koniecznie sprawdź link kolonia jeździecka a dowiesz się znacznie większą ilość szczegółów, które bez wątpienia wywołają u Ciebie szeroki uśmiech.

Należy przecież zjadać w swojej diecie wskazaną porcję owoców jak też warzyw. Oprócz tego musimy też brać witaminy jak również składniki mineralne w suplementach diety. Warto wiedzieć o tym, że kwasy tłuszczowe omega-3 wspierają beztłuszczowy rozwój mięśni, redukując oprócz tego tłuszcz w ciele.

Jak widać białko oraz kreatyna to nie jedyne substancje, o jakich trzeba pamiętać. Jeżeli chcemy poważniej podejść do tego tematu, to trzeba pogłębiać własną wiedzę na temat specjalnej diety, jak też różnego rodzaju suplementów diety, koniecznych do otrzymania doskonałych efektów.