Error message

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2394 of /var/www/vhosts/matercare.pl/includes/menu.inc).

Czemu warto outsoursować co-packing?

Propozycje promocyjne są nieodłączną częścią każdego przedsiębiorstwa. Niespodzianki dodawane do produktów lub zestawy "2 w cenie 1" na stałe zagościły w propozycjach producentów. Zamiast samemu urządzać co-paking produktów na potrzeby akcji marketingowych, warto go outsoursować. Jakie zyski odnosi wtedy zleceniodawca?
Najprościej powiedziawszy co-paking to tworzenie zestawów promocyjnych.

oapkowanie kosmetyczne
Author: Benjamin Moore Sp. z o.o.
Source: http://benjaminmoore.pl/
Z kilku różnych opakowań produktów przygotowuje się komplety, jakie trafiają potem do sprzedaży. Proces ten nazywany jest konfekcjonowaniem. Wbrew pozorom co-paking nie jest prostym zadaniem, z tej przyczyny wytwórcy częstokroć stawiają na jego outsourcing. Dzięki przekazaniu procesu przepakowania firmie zewnętrznej, nie muszą aktywnie uczestniczyć w całej akcji, a tylko w jej początkowej fazie, zatem szczegółowych uzgodnieniach dotyczących kompletów promocyjnych i ewentualnie w zakupie składników (przeczytaj na stronie).

Jak sądzisz? Czy opisywany temat jest pasjonujący? Jeżeli tak, to w odniesieniu do publikowanego zagadnienia poznaj szczegóły (https://ekurtyny.pl/) tu.

Resztą zajmuje się realizator, który odpowiada za produkcję kompletów, ich kompletację zgodnie z przyjętymi założeniami, wydanie towaru, a często też za dystrybucję towaru do odbiorców końcowych.



Jakie branże zazwyczaj korzystają z co-pakingu? Można pomóc sobie w odpowiedzi na to zapytanie, przemierzając półki w hipermarkecie i szukając specjalnych zestawów promocyjnych. Najogromniejszą ich ilość można odnaleźć w sektorach branży spożywczej oraz chemicznej. Ogromną część stanowią opakowania kosmetyczne. Zaraz za nimi znajduje się branża komputerowa i prasa (zamieszczanie akcesoriów do czasopism, wklejanie próbek artykułów, itd.).


Co-paking dobrze jest outsoursować, jeśli przedsiębiorstwo znajdzie się w jednej z zachodzących sytuacji: spodziewa się szczytu sprzedażowego, nie ma biegłości w co-pakingu, albo chce ograniczyć koszty. Co-paking warto outsoursować w chwili, kiedy firma ma tzw. szczyty sprzedażowe w ciągu roku.

Czy chcesz poznać analogiczne materiały? Jeśli tak, to zobacz w witrynie (https://www.sneakers.pl/buty-dzieciece/new-balance/754.html) inne wiadomości odnoszące się tej sprawy - odnośnik jest tutaj.

Może być to okres świąt Bożego Narodzenia, Dnia dziecka czy np. wakacje. Jest to czas niezwykle pracowity i przedsiębiorstwa częstokroć nie są w stanie samodzielnie wykonać tylu kompletów promocyjnych, ilu wymaga rynek. Kolejną sytuacją jest brak praktyki w co-pakingu (na www pełna oferta). Warto wtedy temat przekazać jednostce, która to specjalizuje się w tejże usłudze, posiada biegłych pracowników, stosowne maszyny, niezbędne certyfikaty, itp.